FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?

Har du ikke fået en ordrebekræftelse pr. mail, kan din e-mailadresse være indtastet forkert.
Ring +45 52 58 22 85 eller skriv til kundeservice på info@rbgroup.dk, der hurtigt kan rette din e-mailadresse.

Når jeg har købt en vare, hvornår bliver beløbet så trukket på min bankkonto?

Først når varen er afsendt, bliver beløbet trukket fra dit betalingskort.

Hvordan bliver min bestilling leveret?

Ejershoppen.dk sender dine varer med GLS.  
Du kan enten vælge at få dine vare leveret i en pakkeshop eller hjemme hos dig selv.
Din bestilling bliver leveret inden for 8 hverdage.
Mange gange bliver varerne sendt allerede samme dag, som du bestiller.

Har Ejershoppen.dk en fysisk butik?

Nej, vi har et samarbejde med en af Danmarks førende Isenkræmmer, og vi har lager i Ringkøbing.

Hvordan får jeg min vare til reparation?

Skal du reklamere over din vare, får du den hurtigste og nemmeste service ved at kontakte os på info@rbgroup.dk

Varesøgning:

Hvordan finder jeg frem til en bestemt vare?
Du kan søge varer på flere forskellige måder. Du kan søge efter et bestemt mærke eller varekategori, ved at indtaste søgeord i søgefeltet i toppen af shoppen, eller bruge links til varekategorier i venstre side af skærmen.

Hvordan kan jeg vælge en vare efter mit behov?

I toppen af siden er søgefeltet, her kan du skrive dit søgeord. Det kan f.eks. være ”Stegepande”, ”kaffekrus” eller lign.
Endvidere kan du også søge på leverandørnavn.

Hvordan kan jeg bestille varer?

Se "Hvordan bestiller jeg" eller ring eller skrive til kundeservice på + 45 52 58 22 85 eller info@rbgroup.dk
Så bliver du guidet rundt i web-shoppen.

Hvordan kan jeg betale?

Betaling for bestilte varer kan ske online ved brug af Dankort, VISA, Mastercard, Maestro, eDankort, VISA Electron, JCB cards American Express. Du kan se samtlige omkostninger i trinnet før, du godkender din ordre.

Kan jeg betale efter, at jeg har fået varerne til døren?

Nej. Du skal angive betalingskortinformation for at afslutte dit køb hos Ejershoppen.dk’s web-shop.
Vi trækker dog først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne fra vores lager.

Kan jeg bestille pr. mail eller pr. fax?

Nej. Af sikkerhedsårsager accepterer vi ikke bestillinger på mail eller fax.
Du kan ringe til kundeservice på +45 52 58 22 85, hvor du kan blive guidet rundt i web-shoppen og kan få hjælp til at lægge varer i indkøbskurven, men du skal aktivt deltage i købeprocessen.

Er det sikkert at betale online med betalingskort?

Ejershoppen.dk anvender et meget sikkert betalingssystem: DIBS Betalingerne går gennem DIBS via PBS. Dine betalingskortoplysninger er beskyttet og krypteret, når de sendes til behandling ved DIBS. Det betyder i praksis, at al indtastning af betalingskortoplysninger sker via DIBS. Ejershoppen.dk får derfor ikke kendskab til det, du indtaster, men får besked om transaktionen er godkendt eller ej.

Bliver mine penge hævet umiddelbart efter, at jeg har bestilt?

Vi trækker først beløbet fra din bankkonto ved afsendelse af varerne fra vores lager.

Hvilke leveringsmuligheder har jeg?

Ejershoppen.dk sender alle varer med GLS eller de Dansk fragtmænd. 

Hvor lang tid tager leveringen?

Leveringstiden hos Ejershoppen.dk er op til max. 8 hverdage.
Dog sender vi i de fleste tilfælde dine vare dagen efter du har bestilt, alt afhængig af hvilken fragtmetode der vælges. 

Kan min bestilling leveres på en anden adresse end faktureringsadressen?

Ja. Du skal blot udfylde en ønsket leveringsadresse under din bestilling.

Kan jeg ændre leveringsadressen?

Nej, umiddelbart ikke da Ejershoppen.dk allerede ved ordremodtagelsen registrerer din forsendelse hos leverandøren.
Vi anbefaler du kontakter os via kundeservice på + 45 52 58 22 85 eller info@rbgroup.dk

Hvad sker der, hvis forsendelsen bortkommer under leveringen?

Ejershoppen.dk efterlyser forsendelsen i samarbejde med GLS.
Denne efterlysning tager 3 til 5 hverdage og hvis pakken ikke dukker op til den tid, vil din bestilling blive ekspederet påny.

Hvilket dokument har jeg som bekræftelse på bestilling?

Når du har godkendt din ordre, får du automatisk en ordrebekræftelse på din mail. I ordrebekræftelsen står der, hvilke varer du har bestilt og betalt for.
Gem eller udskriv din ordrebekræftelse, da den samtidig gælder som garantibevis

Hvad nu når emballagen er beskadiget, når jeg modtager varen?

Når du modtager dine varer, skal du huske at kontrollere dem for synlige skader. Hvis emballagen er beskadiget, eller har andre synlige tegn på defekt, skal du kvittere for modtagelsen med forbehold for eventuelle skader på indholdet eller helt nægte at modtage varen og lade chaufføren tage den med igen.

Hvordan reklamerer jeg?

Ejershoppen.dk giver dig 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Hvilket beløb får jeg tilbagebetalt ved returnering?

Du betaler selv fragten ved fortrydelse.
Ved reklamation tilbagebetaler Ejershoppen.dk varens pris inkl. fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget.
Ved en elektronisk banktilbageførelse kan der gå op til 3 hverdage.

Kan jeg tilbagesende en vare, jeg ikke er tilfreds med?

Ja, du kan sende din vare retur i op til 14 dage efter modtagelsen og få returneret varens pris ekskl. fragtomkostninger.
Har du fortrudt, betaler du selv for returneringen.

Åbningstider for besvarelse af kundehenvendelser: 

Kundeservice: +45 52 58 22 85
E-mail: info@rbgroup.dk
Mandag - torsdag: 9.00 - 15.00
Fredag: 09.00 - 14.00